ciekawostki

Tajemnice Obszaru 51

 

     W USA, w stanie Nevada istnieje obszar, który od lat owiany jest mglą tajemnicy. Nocne swiatła, tajemnicze huki to tylko część niespodzianek jakie w sobie kryje... Otoż znajduje się tam tajna baza wojskowa, w której to dokonywane są eksperymenty z najnowocześniejszymi zdobyczami techniki, łącznie z testowaniem pojazdów powietrznych opartych na pozaziemskiej technologii. Jeszcze kilka lat temu można było obserwować ją ze zbocz okolicznych skał, od niedawna wszystkie te tereny zostały zamknięte. Granicy strzegą ludzie jeżdżacy w białych Jeepach na rządowych rejestracjach, każdy probujący naruszyć granice może zostaż na miejscu zastrzelony w imie bezpieczeństwa narodowego.

Obecnie ludzie usadawiają się na jedynym nie zamknietym stoku, jednak prowadzi do niego długa i niebezpieczna droga.
W okolicach Obszaru 51 (Area 51) widuje sie liczne UFO, jeden z byłych pracowników Area 51, Bob Lazar, twierdzi, ze widział 9 latajacych spodków w hangarach bazy, a nawet pracował przy jednym z nich. Statek przeznaczony byl dla istot o wiele mniejszych od człowieka, zastosowano w nim naped antygrawitacyjny, a paliwem jest nieznany na ziemi pierwiastek noszacy numer 115 w naszym układzie okresowym. Niepotwierdzone informacje głoszą, że to wlaśnie do Obszaru 51 zostały przewiezione zwłoki Obcych po katastrofie w Rooswell, tam też doszlo do zawarcia traktatu USA-OBCY na mocy, ktorego w zamian za najnowsze technologie Obcy mogą prowadzic badania i eksperymenty na ludziach. Dlatego tez od lat 40-stych odnotowuje sie w USA liczne przypadki okaleczania bydla. Zwierzeta zostaja zwykle znalezione martwe, bez krwi, a narzady wewnetrzene okazuja się być wycięte z zastosowaniem niezwykle precyzyjnych urzadzeń laserowych (w latach 40-stych laser byl jeszcze nieznany).
Istnienia tej niezaznaczonej na mapach bazy nikt juz dzisiaj nie neguje. Byly tam testowane tajne amerykanskie samoloty takie jak np. F117 Stealth. Wiadomo też, ze w calej Kaliforni odnotowuje sie liczne przeloty rzekomo nieistniejacego samolotu Aurora, w ktorym jako jedynym na swiecie zastosowano silnik pulsacyjny powodujacy przepotężny huk oraz pozostawianie harakterystycznych dla niego smug na niebie, ale za to pozwalajacym na osiaganie wrecz kosmicznych predkosci.
Czyżby to właśnie były owoce tajemniczego traktatu?

http://www.avatar.dom.pl |

W samym środku Strefy 51 znajduje się jezioro Groom o pow. 10,000 km2. To tutaj rzekomo testuje się obce pojazdy kosmiczne. Do jeziora można się zbliżyć tylko jadąc Autostradą 375, od 1996 roku nazywaną Autostradą Pozaziemską.Badacze UFO powiązali szczegóły dotyczące topografi terenu. Domagają się oni, aby Siły Powietrzne USA ujawniły, co naprawdę dzieje się na terenie Strefy 51.

W środku bazy S4

Lazar twierdzi, że S4 było podziemnym kompleksem, który zajmował całe pasmo górskie. Na początku myślał, że styka się z wysoce zaawansowaną technologią ludzką, ale kiedy znalazł się wewnątrz jednego z pojazdów przekonał się, że jego kształt i wymiary nie wydawały być stworzone przez człowieka. ,,Nie było śladu jakichkolwiek złączeń czy spawów, nie było widać żadnych śrub ani nitów'', mówił Lazar, ,,wszystko miało miękki i okrągły brzeg, jakby było zrobione z woskum na chwilę podgrzane, a potem ostudzone. ''Były tam iluminatory, łuki i malutkie krzesła wystajace nie wiele więcej niż 30cm nad podłogę. Sam mechanizm napędowy był wielkości piłki baseballowej i promieniował polem antygrawitacyjnym przez pustą kolumnę, która przebiegała pionowo przez środek statku. Jego podejrzena powierdzała dostępna mu dokumentacja. Zawierała ona zdumiewającą ilość informacji na temat UFO, wśród których znajdowały się zdjęcia sekcji zwłok małych, szarych istot o dużych głowach. Według dokumentów pochodzili oni z systemu gwiezdnego Zeta Reticuli. Lazar napotkał też wzmianki o wypadku z 1979 roku, kiedy to obcy zabili naukowców i funkcjonariuszy ochrony na terenie bazy. Wszystko to sprawiło, że Lazar nie miał już wątpliwości, że pracował nad ,,pozaziemskimi statkami, wytworzonymi przez pozaziemską inteligencję z pozaziemskich materiałów.'' Lazar nie twierdzi kategorycznie, że na terenie S4 widział przybyszów z kosmosu. Niemniej jednak, to co widział było dziwne. Przechodząc przez pokój, zauważył kątem oka dwóch mężczyzn ubranych w białe laboratoryjne fartuch ,,spoglądający w dół i rozmawiających z czymś małym z długimi rękami. Tylko mi migneli. Naprawdę nie mam pojęcia, co to mogło być.

Co testowano w Strefie 51 ?


Dremland, Groom Lake,
Area 51, S-4 to najczęściej używane nazwy bazy lotniczej położonej w Newadzie. Na mapach lotniczych (wojskowych) istnieje ona pod nazwą Restricted Area R-4808IE (zakazana strefa R-4808). Strefa 51 założona została w 1951 roku w której Zakłady Lotnicze Lockhead udoskonalały i testowały samoloty szpiegowskie dla potrzeb CIA. Obszar pod, nad i wokół bazy został zamknięty. Oficjalnie muwiono, że ta baza nie isnieje, dopiero w 1994 roku Amerykańskie Siły Powietrzne potwierdziły jej istnienie. Pracownicy ze Strefy 51 transportowani są samolotem pasażerskim ,,Janet Air Lines".
Każdy pracownik Sterfy 51 posiada TSSC (inaczej zgoda na poznanie tajemnic dotyczących obrony kraju). Wokół bazy znajdują się detektory ruchu, kamery zwykłe oraz na podczerwień, detektory t
worzą zygzakowatą sieć szczelnie otaczającą bazę. Na terenie bazy testowane były pojazdy lotnicze, samoloty zbudowane na bazie technologii, która przekraczała wiedzę o co najmniej 20 lat.



Niektóre samoloty testowane w Strefie 51:

U2 - samolot szpiegowski z lat 50-60-tych. Głównym konstruktorem był Kelly Johnson. Produkcji Zakładów Lockhead. Testowany w roku 1954.

SR - Black Bird. Powstał na zlecenie CIA. Po dziś dziń jest najszybszym samolotem świata. Oficjalnie ok. 4 tyś. km/h. Nieoficjalnie ok. 5 tyś. km/h. Samolot ma właściwości słabej widoczności dla radarów. Producentem samolotu były zakłady Lockheda. Testowany w roku 1958 - 66.

F-117A - Nighthawk. Myśliwiec bombowy zbudowany w technologi Stealth. W kształcie przypominającym nałożone na siebie trójkąty. Produkowany przez Lockhead. Rok testowania 1980-82.

A-12 - Awanger 2. Latający trójkąt. Wyprodukowany w dwóch egzęplarzach, nie ma rzadnych pionowych części kadłuba, technologia według której został zbudowany przekracza o 20 lat nasz dzisiejszy stan techniki. Został zaprojektowany i zbudowany przez McDonnel Douglas i General Dynamics. Testowany na początku lat 80-tych.

Dark-Star. Tiger 3. Szpiegowski samolot bezzałogowy. Posiada właściwości Stealh. Posiada zmienna trajektorie optyczną, tz , że z każdego punktu z którego się na niego patrzy wygląda inaczej. Technologia w której został opracowany wyprzedza technike o dziesięciolecia. Prezętacja dokonana została w roku 1995 pod przymusem gdyż samolot miał być pokazany ok. roku 2000. Hakerzy włamali się do komputera jednej z firm produkujących ten samolot i wzięliwszystkie dane dotyczące budowy. Następnie informacje znalazły sie w internecie. Producent Lockhead. Rok testowania 1992-95.

Od niedawna testowany jest prawdopodobnie najnowszy ,,samolot" o nazwie AURORA. AURORA jest supertajnym projektem lotniczym nowej generacji. Projekt ten zużywa tak dużo pieniędzy, że czarne budżety nie wystarczały i oficjalnie poproszono o dodatkowe pieniądze. Według ekspertów nie jest to pojazd lotniczy o znanej nam budowie. Technologia urzyta w tym projekcie jest tak zaawansowana, że nie może pochodzić z ziemskich źródeł. Istnieją jeszcze inne podobne projekty takie jak: NASP (Państwowy Samolot Powietrzno-Kosmiczny) oraz X-30.